Monday, February 22, 2010

Räigete kaakidega Austrias

Käisin räigete kaakidega siis Austrias filmimas,kirjutan siiis meie päeva põhilised tegevused.

1 Päev.

Tüdruku juuures hommikusöök ja veits vedelemist,Räige kaak Jüri helistab ja ütleb,et olen siiin maja juuures,tule välja.Asjad kiiresti kokku,hambad puhtaks ning padavai minekut.Võtsime Jüri suusad mingi kuti käest ära ja Viaconi kontori rilääksima,kerge aniisi viin,kuna eelmisest õhtust oli kergelt imelik olla.
Tellisime siis takso,et ta meid lennujaama viiiks....tahtsime ikka suurt taksot kuna meil olid ju suusakotid ja jutud,öeldi,et tuleb suur takso! Allla minnes aga ootas meid väike Opel Astra mille pagassi ma ka kenasti ära lõhkusin!!!
Lennujaama jõudes ootasid meid kenasti Räige kaak Vanaisa ja Kitti-liis,saime oma Voucherid kättte,andsime asjad ära ja panime lennukile,tsekkk innis pidin ma loomulikult koti lahti võtma ja pesemis vahenditest loobuma..
Lennukile,suunaks oli siiis Tallinn-Salzburg.........lennukis pakuti mega rõvedat süüüa aga kuna kõht tühi oli siis võtsin ikka 3 söööki endale,käisin köögis juurde küsimas ja nad andsid ka.Tänud:)
Salzburgi jõudes tegi roma kohe esimesed klipid,et kuhu tulime jne.Siiis kui olime asjad kätte saanud ja hakkasime läbi väravate minema,ootas meid juba tore valgepeaga sell Holden getDaun Vides,viiekad ära visatud pakkisime asjad tema eriti suuurde autosse ja hakkasime Innsbrucki pooole sõitma,ma muidugi teed väga ei mäleta,hakkan vanaks vist jääma.
Saime kenasti kohale ja viisime asjad ja värgid tupppa,kena korter oli meil,ning kes veel ei tea siiis ööbisime eestlanna juures ehk siis Katarina Reitalu,tänud Katarina,et meile öömaja pakkusid!!!
ahjaa,Moteli Matu ja Bianca olid ka veel seal,Matu oli terve ööö oksendanud,mingi viirus möllas seal Austrias ringi!!!!
Esimese päeva lõpus tegi veel Vanaisa huumorit ka,valge linaga......magama ära ja hommikut oootama.

2 Päev
Hommikul kell 6.30 äratus,Vanaisa tegi meile maitsva hommikusööögi,pesu,riide ja siis oligi Holden meil juba järel,suusad peale ja mäele.
Holden viiis meid siis esimesel sõidu päeval BC kikkereid sõitma,ehitasime ja hüppasime veits,ei olnud just kõige paremad kikkerid,üks oli flipikas ja teine oli imelik,aga sai hüpata küll,mõnus oli.
Holden maandus Tuppla Bäggari ära ja tegi muid vigureid ka vist,sest me Jüriga käisime vahepeal niiisama kruiiisimas ja ei näinud kõike mis nad seal filmisid.
Pakkisime asjad kokku ja panime koju tagasi,pesu,söök ja koksid ning magama ära.

nimelt olid meil asjad ilusti ära jagatud. Vanaisa tegi süüüa,mina pesin nõud ja Jüri tegi koksid.Mina ja Jürto ei oska süüa teha,naised ära hellitanud nagu Jürpo mainis:)

3 Päev

Sama jama jällle,sööök,pesu ja minekut. Aga seekord üllatas Holden mind ja tegi mu selle tripi juures pm kõige õnnelikumaks,viis meid parki sõitma.
Autoga tunnike sõitu ja jõudsime mäele,selles keskuses pidi parki otsima,kuna need keskused ikka päris päris suured.
Lõpuks nägime parki,päris okei kikkerid,esimene kikker oli 17m ja teine oli vist 14-15m (vist)!?!?!
hakkasime siis sõitma,ühe runni tegemiseks kulus umbes 15min,kuna tooltõstuk oli kaugemal ja eriti palju rahvast ka.
Esimeseks laksuks filmisime vanaisaga reili ära,päris pikk alla reil oli,umbes 8-9m aga võin eksida ka,tegin sinna Switch-Upi ära ja tahtsin switsh up to 27 ka teha aga panin sellise faceplandi,et oli tsipa valus,passisime toolidel ja võtsime päikest,eriti mõnus oli!!!!
Siiis littisime hüppest superman frondi lindile ja kerge Jibingu ka,esimese hüppe flätist front ja teisest handplant 18 to feiki(ninuli)
Asjad tehtud panime jälle kodupoole leekima,kuna kui päikest pole siis päris imelik sõita seal,ning kella 4-st pannakse mäekeskused kinni ka enivei.
Jälle pesu ning panime pooodi süüa ja spordijooke ostma,Holden ütles,et pood asub umbes 200m kaugusel aga tegelikult tuli välja,et asus hoopis 1km ja 200m pärast...tubli poiss Holden!!!
Poest tagasi,söök,spordijook sisse ja magama!!!

4 Päev

Läksime sinna mäekeskusesse kus me esimesel päeval olime.Plaanis oli ehitada kõige suurem ja pikima käpiga hüpe mida nähtud eesti suusa/laua filmidest.Me Jürtoga olime laisad,ning läksime puudrit littima,sinilind oli taevas ja mõnusalt soe,võtsime korraliku puudri nõlva ette ka kohe,aga,et sinna saada pidime kõigepealt natukene haikima(jala minema möööda mäeharja)
Jüri ütles,et võtab alati mägedest kive kaasa,ehk siis kõrgemast tipust kus käib,seekord tegime sama,panime siis korralikult riided selga,lumelukud kinni jne jne.
Esimesena littis Jürto allla,ning ütles,et ma filmin alt kui ma oma esimese puuudri laini teen,aga ma ei suutnud kannatada,kohe kui ta alla sai olin ma juba laskumas,ning ta vaatas kuidas ma alla tulin.Kusjuures ütles Jürto,et ma tegin väga hea laini puudris oma esimese korra kohta!!!! I m STOKED,seda tunnet võib võrrelda süütuse kaotamisega kui litid möööda mäge allla,puutumatu lumi.....SEE ON SEE MIDA PEAVAD KÕIK KOGEMA,uskuge mind,parki ega striiti ei anna selllega võrrelda!!!!!!!!!
Niii,et tänud Jüri Tamm,et panid mind vastupidist puudrist arvama,nüüd on isegi puudrit videost äge vaadata!!

Alla jõudes oli muidugi see veel vastik,et pidime orust pääsemisest haikima 45 min möööda metsa,et rajale tagasi jõuda,kuid see ei muuda puudri võlu!!!!

Saime mäele tagasi,läksime vaatasime mis Vanaisa ja Holden teinud oli,meie üllatuseks oli see hüpe ikka räigelt SUUUR,nagu filmist võetud kikkker,käppi oli kusagil üle 20 m ning länding ka ükskõik kui pikkk!
Kikker vaadatud,leppisime kokku,et teeme veel mõned rannid ja saame all kokku.Mõeldud tehtud.Edasi kihutasime Jürpoga üle tunni mõnusat metsavahe puudrit,eriti imelik oli see,et keegi ei olnud seda sõitnud,tõstuk oli ka mõnusalt lähedal,ühe runni tegemiseks läks 15min,eriti mugav!!!
Lõpuks saime auto juures kokku,suusad peale,ja minekut,käisime mingis poes ka kus olid räiged aled aga midagi eriti head ei olnud...üks kiiver oli Jürpole 22 euri,normaalne hind!

5 Päev

Hommik,kõige närvilisem mis selle tripi juures olnud,Räiged kaagid lubasid mulle enda saabast tunda andma kui ma täna tuppla front ära ei teee.
Võtsime suuna siis jälle mäele,täna eriti vara kuna oli ruttu vaja filmida seda kikkerit,kuna mõni lohh oleks sellest muidu ennnem hüpanud äkki,saime kikkeri juurde,maandumine puhas puuder,mitte ühtegi jälge peal.Vanaisa viskas kohe kaamera püsti ja Holden põrutas hüppe juurde,me Jürpoga vaatasime kuidas Hollu hüppab....esimese katsega kohe f/s 7 kõik lootsid,et jääb püsti aga napilt pani ikkagi keha,siis tegi tuppla corki,või bäkkarit ei saanud aru isegi mis tegi vist,võid parandada mind Holden,siiis proovis veel f/s9-st ka,ei maandunud.....b/s 7 jäi püsti,vähemalt üks asi olemas.
Järjekord minu käes,pidin hüppama Vanaisa pow suuskadega milleks olid Salomon Labid....prooovi hüpet teha ei võinud pidin kohe asja tuublisse viskama.Vanaisa ütles,et mine võta sa kõrgemalt hoogu ka,et siis lendad natukene rohkem,hea,et ma teda ei kuulanud,läks 2 meetrit alt poolt kui Holden.Jalg värises ja littisin sellise pasaga sinna kikkerisse peale,ning viskasin kohe tuuublisse,äratõuke ajal sain juba aru,et midagi on pekkis,seal kus holden maandus hakkasin mina alles teisele tiirule minema,ning ländisin 15-20m all pool kui Holden. Kõige hirmsam tunne mida eales kogenud,lõplikuks lennuks võib lugeda 40m ära küll.HAIGE!

Eks kunagi näeb täpsemalt kui Vanaisa TeipFilmsi alt uuue muuvi välja laseb!

6 Päev

Külmetasin ennast niii ära,et olin kuuendal päeval vooodis pikali ja higistasin,ning lugesin raamatut Mihkel Raud Musta pori näkku,hea raamat soovitan teistele ka.
Vanaisa,Jürpo ja Holden käisid mingis mäekeskuses parke otsima,pargid polnud veel valmis või polnudgi ei saanud täpselt aru.Õhtul kerge rumm ja magama.

7Päev

Käisime mäel kruiiisimas,tahtsime veel parke filmida aga ei saanud,kuna polnud päikest ning hirmus tuul oli ka,päris nõme,Holden tegi rõud käpppi ja siis bonki,päris hull asi seee.
Õhtul läksime Mayrohfenisse Rockstari Baari kus töötas Katarina,tegime korraliku noti ja koju saime hommikul kella 7 ajal vist?!?!
Ühesõnaga oli trippp kõige lahedam mis olla sai,loomulikult oleks võinud rohkem parki sõita aga see selleks.mõnus oli ikkkagi

Varsti saate ohtralt pilte ka kui Jürpo need arvuti laeb ja üles paneb kuhugi,seniks varuge aga kannatust ja minge mäele sõitma,sest lund on palju palju palju,ükskõik kui palju!!!!

Suuured tänud Katariina Reitalule,Holden Videsele ja RÄIGETELE KAAKIDELE Jürpo ja Vanaisa,ning loomulikult Kitti-Liiis Rammole,SUUURED TÄNUD!!!

1. väga viis!seda 40m airi tahaks küll liikuvas pildis näha:p.Oleks vaid ülevalt poolt tulema hakanud kui holden:D:D

2. kui oleks ülevalt poolt tulnud veel siis ei oleks seda juttu ka siiin!!:D

3. jee timm, jee holden! ülikõva, et tagamaal vaeva näete :)
    keep it nasty

4. This comment has been removed by a blog administrator.

5. A ja täna oli kõige koledam mäsa üldse. Siin on nüüd mägedes päeval kuskil +10 niiet kikkerid on pehmed. Selle sain teada alles pärast, kui hüppesse nii kinni jäin, et sellili kikkerisse hinge kinni lõin ja sealt 15 metra uuesti sellili nukki kukkusin. Paar päeva puhkust. Neljapäeval tuleb Lepik!