Monday, February 15, 2010

No ma räägin muusikast jälle, Kristjan käskis !

Et siis, saatis meili Hr. Aimar Ventsel R2'st ja ütles, et mu lugu läks hääletamisele.
Ma ise olen suht emotsioonides, suht kohatu on olla, mismõttes minu lugu seal auhindade hääletamisel on?!?! Ühesõnaga, kuulake niisama seda värki mis ma siin kodus kokku klõbistan ja kui meeldib, siis võite ka paar punni anda :) Kuigi ma ei kujuta ette mis ma siis teen kui võidangi... ulmeeee!!!

www.myspace.com/vofkamusic

jaa hääletusvärk:

http://r2.err.ee/etno/

7 comments:

  1. Päri muhe sõidukas ju võtab käima küll.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. peaasi et seal päris viimaseks ei jää, siis on hästi :)

    ReplyDelete
  4. kuuled mister võitja, mul oleks su meili vaja, kuskilt ei leia, nii ei saa ju ennast promoda :) avalik meil lets go, su nime ka ei tea et siis, kui näed seda, siis pane kiri mulle näiteks peeterehala@hotmail.com

    esindan muidu seda lehte http://wellplayed.wordpress.com/
    äkki tead :)

    ReplyDelete