Thursday, October 15, 2009

Tiroli Erasmus

Kaks kolm nädalat on möödunud, kui ma Austria saabusin. Veedan aasta Innsbruckis kooli ja mägede vahelt käies. Jõulude ajal ja Veebruaris lõpuks tahaks kindlasti paariks nädalaks koju tulla. Viljandis on mõned kohad, mis suvel ülevaatamisest kummitama jäid. Joe'd olid nõus Veebruari alguseks meile pooleks kuuks Mayrhofeni maja andma, niiet enne saate siia tulla.

Siia jõudsin avastasin, et see pole mingi mägiküla. Seda kutsutakse Innsbrooklyniks. Olümpia jaoks aastatel 1964 ja 1976 tõmmati see linn käima. Kohe oli ära vaja käia Hintertuxis. Need kaks pilti üleval on Pargi avamise päeval tehtud teel mäkke. Õudne.
Üleval oli aga selline olukord. Kvaliteet park. Eelmine nädal oli temperatuur all linnas 25. Suvi. Siis tulid pilved ja läksid paari päeva pärast ära. Kõik mäetipud olid valged ja temperatuur on 0.

Kohalikud liustikud said meetri lund. Olen Myrhofenis, et homme Hintertuxi sõitma minna. Hommikul käisin vaatasin Stubaieri ka üle. Parki polnud veel tehtud, aga lubati avamispeoks järgmine nädalavahetus. Ma ei tea kas Surfhouse on Eestis midagi kuulutanud ka juba, aga nad võtsid mind oma katuse alla.
Saatsid paar päeva tagasi Eestist mulle laua järele. Auhinna saanud laud. Homme saab proovida. Wolle Nyveltit kohtasin. Siin on neid prosid iga nurga taga. Otsisin Katarina maja Mayrhofenis ja gprs juhatas Wolle aeda. Katarina on ta naaber. Siin elame koos kahe Hintertuxi sheiperiga. Kutid on Tirolis omad. 1. Detsember tuleb Innsbrucki Prodigy ja 5. Air & Style. Innsbruckist on vaja eraldi rääkida. Kunagi hiljem.

Mõnusat ootamist teile Eestisse,
Holden

6 comments:

  1. tsau mees!
    kurat kadedaks teeb rsk!rääkisime Roomaga,et peaks sulle sinna kunagi külla ka tlema-mul jaanuaris sess ja peale seda paneks leekima...sa uuri ka välja kuna sul aega rohkem.Palju juba sõitma oled saand OIDA?Siin oli eile ka korra maa valge a hommikuks plämane kõik jälle...
    anna ikka märku kui kukil miskit toimund!
    Tuulekas

    ReplyDelete
  2. Tsau. Veebruaris on mul kuu aega vaheaeg. Oleks hea, kui siis tulete. Veebruaris lähevad Joe'd ja Katarina Eestisse. Saaksime Mayrhofenis paariks nädalaks nende maja. Nädalavahetustel käin sõitmas. Praegu ka olen Mayrhofenis. Hintertux siit 20 minutit. Üleval on whiteout olnud paar päeva ja sajab jõhkralt lund. Homme pidi päike olema, saab lõpuks korralikult sõita. Võib-olla lähen Londoni kuu lõpus Visnapit vaatama ja seal pidi reili võistlus olema. Joe'l on mingi osa selle ürtuse korraldamisel, ütles et võibolla saab mind sõitjate listi sebida. Kas sinu võistlus oli juba ära või tuleb?

    Holden

    ReplyDelete
  3. mul tuleb alles paari nädala pärast....huvitav kuidas timmil seal läheb-läks.

    ReplyDelete
  4. Dzolden ma tahaks näha inimest kes ei ole kade su peale praegu. Mul ka jaanuaris viimane sess ja siis peaks lõputöö peale mõtlema. Aga külla tahan ma ka tulla, whatever it takes. Kui näed roosa mütsi ja forumi riietega tüüpi, siis tervita minu poolt. See Forumi tiimi mänedzer Jon Weaver, ta elab Mayrhofenis ja on peaaegu koguaeg mäel. MEIL SAJAB VIHMA !!!

    Vilu

    ReplyDelete
  5. Tulge. Paneme Veebruari lõpus Wängl Tänglil Eesti meeskonna välja.

    Holden

    ReplyDelete
  6. WOOOP WOOP

    Ma ka peaagu elus,homme teen updaidi ka Jts tourist.


    Timm.

    ReplyDelete